Food: Warme chocolademelk met Alpro

Chocolade. Vast, gesmolten, melk, wit, puur, met of zonder toegevoegde ingrediënten; I love it! Het is dan ook niet heel gek dat ik dol ben op chocolademelk. En aangezien het buiten koud is, en ik verkouden, drink ik hem het liefst warm. IMG_9468 (Medium)

Ik gebruik al een tijdje wat producten van Alpro en ik vind ze heerlijk, al wist ik niet zeker of ik de chocolademelk ook lekker zou vinden. Dat moest dus geprobeerd worden.

En OH MY GOD! Deze melk met chocolade is heerlijk. Stiekem vind ik hem nog lekkerder dan de “echte” chocomel. Hands down! Maar vandaag laat ik je zien hoe je deze hot chocolate nog lekkerder kunt maken. (Een beetje à la Starbucks, maar dat vind niemand vervelend, volgens mij). We maken een Salted Caramel Hot Chocolate!IMG_9452 (Medium)Wat heb je nodig?

-Alpro SOYA Choco
-Caramel
-Grof zeezout
-(Slagroom)
-(Marshmallows)IMG_9465 (Medium)Verwarm je chocomel in een pannetje. Schenk een laagje caramel (naar eigen smaak) in een glas of mok. Strooi daar een piepkleinbeetje zeezout op. Als de melk warm is schenk je deze ook in je glas of mok. In feite ben je dan al klaar. Even roeren en genieten. Wil je er echt een guilty pleasure van maken, spuit je nog een (flinke) toef slagroom op je chocolademelk, drizzle je daar nog wat caramel overheen en weer een piepkleinbeetje zeezout. Ik ging helemaal los en gooide er ook nog wat mini marshmallows op. Door de warmte smelt alles een beetje en dat maakt het nóg lekkerder! IMG_9477 (Medium)

En tadaaaa.. Je Salted Caramel Hot Chocolate mét slagroom (en andere suikers die je eigenlijk niet nodig hebt) is klaar! Ik verheug me nu al op koude lange najaarswandelingen! Een mooi excuus om deze drank te maken!

Liefs,
Zusje

7 thoughts on “Food: Warme chocolademelk met Alpro

Laat een berichtje achter!

