Outfit: Herfst inspiratie

Vandaag heb ik weer een outfitpost voor jullie! Al een hele tijd geleden kocht ik een prachtig vest voor het najaar. Dus toen het laatst eindelijk “koud” was zag ik een mooie kans mijn vest te dragen! IMG_9514 (Medium)

Nu hangt het vest weer in de kast, want het is buiten warmer dan binnen én we hebben ook nog eens de warmste 1 november ooit gemeten gehad! Wat denken jullie? Gaat het ooit nog weer worden voor mijn vest?

IMG_9569 (Medium)

Hoe heerlijk ik het goede weer ook vind, ergens ben ik er een beetje klaar mee! Ik heb zin om met een rood neusje onder mijn sjaal wandelingen te maken, mijn uggs te dragen (ja, die heb ik, en eigenlijk draag ik ze gewoon al), koude voeten te hebben en mutsen te dragen. Het zonnetje mag zeker blijven, de temperatuur mag wat dalen. (Eens zien wanneer ik weer wil dat het zomer is.)

Anyhow, terug naar mijn outfit. Zoals ik al zei vond ik een dag waarop het koud genoeg was mijn nieuwe vest te dragen. Het komt van Costes en heeft een prachtig herfst-oranje kleur. Het vest is heel goed te combineren en past werkelijk bij alles. Ik draag het hier als jas, maar in de winter zal ik het als een “echt” vest dragen.

IMG_9526 (Medium)

Ik draag daarbij een burgundy broek van H&M en mijn Prada gympen.

IMG_9528 (Medium)

Onder mijn vest draag ik een cropped top met fringes van Loavies. Het was echt te koud voor een blote buik, maar ik moest en zou deze top aan, dus besloot ik er een simpel zwart topje onder te dragen. Ik vind het nog leuk ook! Wat mij betreft een prima manier om ook je cropped tops in de herfst te dragen!

IMG_9529 (Medium)

Ik vind de top echt te gek. Ik vind dat hij mooi aansluit en heerlijk zit. De stof is super zacht! De top heeft aan de achterkant een sluiting van drukknopen, maar deze hoef je niet te gebruiken.

Daarbij draag ik een opa-pet, just for fun!

IMG_9552 (Medium)

Ik ben blij met deze outfit voor het najaar. De kleuren, stoffen en laagjes passen heel goed bij de tijd van het jaar! Wat vinden jullie?

Liefs,
Zusje

4 thoughts on “Outfit: Herfst inspiratie

    • Gek is dat he. Hoe je daar toch wel aan toe kunt zijn, terwijl kou soms helemaal niet leuk is.
      De foto’s heb ik gemaakt in Cochem. Ergens in Duitsland toen ik een paar dagen weg was met the family;-)
      Liefs

Laat een berichtje achter!

