Snelle tip: 100% sapje Cherry-Oh-Baby, net even anders

Afgelopen week struinde ik door de Action, want daar moet ik altijd even een kijkje nemen! Ik liep daar tegen de (ondertussen) welbekende 100% sapjes aan. Die moesten natuurlijk mee. Toen ik het sapje Cherry-Oh-Baby openmaakte om er een slokje van te nemen kwam de kaneelgeur me al tegenmoet! Verder bevat het drankje nog druiven, kersen, appel, granaatappel en grapefruit. Je kunt je voorstellen dat dit een heerlijk “warm” drankje is. Perfect voor de koude dagen.

IMG_9970 (Medium)

En toen dacht ik: Hoe zou het smaken als ik dit drankje letterlijk warm maak?

Ik toverde een pan uit het kastje, deed de inhoud van het pakje in het pannetje en verwarmde het. Schonk het in een glas, deed een rietje erin en het proeven kon beginnen.

En ik kan alleen maar zeggen: “Do try this at home!” Omdat je het drankje warm maakt, lijken de smaken nog sterker te worden. Het doet me ergens wel een beetje denken aan Glühwein. Het perfecte drankje voor een avond bij het kampvuur of na een avondwandeling thuis op de bank.

Ik ga deze week weer even terug naar de Action om nog wat pakken in te slaan!

Ga jij dit proberen?

Liefs,
Zusje

One thought on “Snelle tip: 100% sapje Cherry-Oh-Baby, net even anders

  1. Pingback: Food: 100% sapjes | DRNKN

Laat een berichtje achter!

