Lush kerstproducten: Rudolph!

Het einde van het jaar komt nu echt goed in zicht, daar heb je niet eens goede ogen, lenzen of een bril voor nodig. Ik vind het qua make-up en beautyproducten de leukste tijd van het jaar, want veel merken komen met hun kerstcollecties. En die kerstcollecties zijn stuk voor stuk plaatjes. Zo ook Lush. Ieder jaar is het weer een feest om door de winkel te lopen en de kerstproducten te bewonderen, te ruiken, te voelen en vooral: te kopen.IMG_9643 (Medium)

Dit jaar keek deze Rudolph (met rode neus) me aan en die sprankelende oogjes kon ik niet negeren. Schattig issie he?


Lushkerst-003Rudolph komt van Lush en zijn buik is gevuld met heerlijke verzorgingsproducten uit de kerstcollectie;
– Golden Wonder Bath Bomb
– Snowman Shower Jelly
– Dashing Santa Bath Bomb
– Yog Nog zeep

Lushkerst-001Ik start met het leukste product dat in de box zat: Golden Wonder Bath Bomb. Een cadeautje in alle opzichten. Deze mega bruisbal heeft een geweldige glitterende buitenkant in de kleur goud. Wanneer je hem openbreekt zie je dat de binnenkant weer heel anders is: knalblauw en kleine mini-bruisballen. Gooi Golden Wonder in je bad en geniet van de kleuren in je water. Als kers op de taart komen er ook sterretjes in je water die héél langzaam oplossen. Zo blijven de sterretjes niet achter als je klaar bent met badderen. (Dat kan wel even duren). Een waar kerstfeestje in je bad!

De geur is vrij subtiel maar lekker verfrissend. Hou je van citrusgeuren dan geniet je hier volop van!

Lushkerst-002Snowman Shower Jelly is het lekkerste product als je het mij vraagt. De zachte jelly structuur van deze sneeuwpop voelt heerlijk op je huid en schuimt licht. En de geur! Die geur! Wauw! Wederom een hele frisse citroengeur. Het liefst zou ik hem opeten!

LushkerstHet volgende badproduct is Dashing Santa. Hij zorgt voor een tof roze bad en voor een fijne laag schuim. Met een beetje fantasie is het sneeuw! De geur vind ik helaas iets tegenvallen, want hij is vrijwel geurloos wanneer ik hem in bad leg. Wel weer heel leuk voor hele kleine Lushfans! Een kerstman in je bad gooien is natuurlijk hartstikke leuk en dat het water een kleurtje en een schuimlaag krijgt is nog leuker!

Ik heb overigens wel genoten van mijn bad met de kerstman en zeker ook nagenoten, want mijn huid was heerlijk zacht na het afdrogen!

IMG_9830 (Medium)Yog Nog is het laatste product uit de box en is een zeep geïnspireerd op het Amerikaanse Egg Nog. Ik ben groot fan van de zachtheid van de zeep, heel zacht en romig. Helaas vind ik de geur te sterk, ik vind hem namelijk te sterk naar caramel ruiken. En eigenlijk ben ik dol op caramel.

    IMG_9649 (Medium)

Dit waren de producten die Rudolph me bracht! Ik heb heerlijk kunnen badderen, genieten en in de kerststemming kunnen komen. (Al is dat voor mij niet zo moeilijk!) Het lekkerste product vind ik absoluut Snowman Shower Jelly en het leukste product absoluut Golden Wonder Bath Bomb.

Rudolph kost 34, 95 euro. Ik kocht deze box in Duitsland voor nog geen 30,00 euro, dus als je de kans krijgt zou ik eens een kijkje nemen in een Duitse Lushwinkel!

Wat is jouw favoriete Lush kerstproduct?

Liefs,
Zusje

5 thoughts on “Lush kerstproducten: Rudolph!

    • In Aken ligt er een! Lekker in de buurt en de prijzen liggen volgens mij echt wel iets lager dan in Nederland! Volgens mij komen deze inderdaad goed van pas in je nieuwe badkamer!:-)

Laat een berichtje achter!

