Food: Tosti met geitenkaas, dadels en ontbijtspek

Ik ben dol op tosti’s. Bij de gedachte aan de warme en knapperige structuur loopt het water me al in de mond. Datzelfde heb ik bij geitenkaas en dadels. En al helemaal bij de combinatie van deze “yummie things”. IMG_9862 (Medium)Ik bestelde een tijdje geleden de dadels van Yogi & Yousef en ik wilde er eens iets anders mee doen dan ze vullen. Ik maakte er een tosti van die te lekker voor woorden is. DO try this at home! Absoluut!

IMG_9858 (Medium)Voor deze heerlijke lunch/ontbijt/avondeten/tussendoortje heb je het volgende nodig:
– Je favoriete brood
– Geitenkaas
– Ontbijtspek of bacon
– Dadels
– Eventueel wat honingIMG_9871 (Medium)Allereerst bak je het spek in een pan knapperig en vervolgens beleg je een boterham zoals je dat altijd zou doen. Wat stukjes geitenkaas, de dadels en het spek. Je kunt de dadels halveren, zodat je meer van het brood bedekt en de tosti niet zo “hoog” wordt. Drizzle er een beetje honing over en leg de andere boterham er bovenop. Bak deze sandwich aan beide kanten lekker bruin en crunchy en klaar is Kees.

IMG_9865 (Medium)Ik besloot de tosti te serveren in een stuk bakpapier en bestempelde het ook! Dit ziet er niet alleen erg leuk uit (toch?) bet is ook nog eens erg handig wanneer je geen tijd hebt om je tosti thuis op te eten, maar je hem mee neemt onderweg. Geen vieze handen!

En? Zou jij deze tosti maken? Ken jij de dadels van Yogi & Yousef al? Ik vind ze heerlijk!

Liefs,
Zusje

4 thoughts on “Food: Tosti met geitenkaas, dadels en ontbijtspek

Laat een berichtje achter!

