Snelle tip: Ode aan de Tangle Teezer

Ik heb hem nog niet zo lang, maar kan nu al niet meer zonder. De Tangle Teezer. De meiden met lange haren onder ons zullen het wel herkennen: die vervelende klitten na het slapen, of wanneer je je haar in een rommelige knot hebt gedragen. Krijg die maar eens zonder vloeken of traanogen uit je haar met een normale borstel. IMG_0084 (Medium)

De Tangle Teezer is echt het antwoord. Lang was ik een beetje sceptisch, want wat maakt deze borstel nu zo anders dan al die andere borstels? Gelukkig kreeg ik de kans de Teezer eens te proberen en vervolgens vond ik er een in de DM in Duitsland en deze was ook nog een roze! Die ging dus mee!

Sindsdien gebruik ik deze borstel dagelijks voor het ontklitten van mijn haar. En zonder te jokken, dat gaat echt moeiteloos en vooral ook pijnloos: en ik heb een flinke bos haar! De borstel heeft lange en korte flexibele pinnetjes die heel smooth door je haar glijden, daarnaast ligt de borstel lekker in de hand. IMG_0086 (Medium)

Voor mij is het wel een borstel voor erbij. Mijn haar in model brengen doe ik nog steeds met een andere borstel, maar dat gaat een stuk makkelijk nu mijn haar geen vogelnestje van stro meer is. En ja, ik gebruik de Tangle Teezer ook op mijn natte haar! Ideaal!

Toevallig zag ik vandaag een Tangle Teezer voor de feestdagen, hij was namelijk goud! Oh, ik wilde deze zo graag, maar ik heb nu eenmaal de roze al! Maar wil jij ook graag een Tangle Teezer, kijk dan zeker eens naar de gouden! Je haren borstelen met een gouden borstel, welk meisje wil dat nu niet! IMG_0088 (Medium)

De Tangle Teezer is online heel makkelijk verkrijgbaar, bijvoorbeeld hier. You should have one! De prijzen verschillen een beetje per verkooppunt, maar je hebt al een Teezer vanaf 9,95 euro!

Liefs,
Zusje

One thought on “Snelle tip: Ode aan de Tangle Teezer

  1. Bedankt voor deze tip! Ben blij dat ik een mede sceptist gevonden heb haha ;) Ik wil deze borstel graag gaan proberen voor mijn water only methode, hopelijk is dit een holy grail

Laat een berichtje achter!

