Instagram: oktober & november

Jeetje, wat vliegt de tijd! Zo is het januari en zo zitten we alweer in de eerste week van december! December, wat een heerlijke maand! Maar de eerste week van december wil ook zeggen: nieuwe Instagramfoto’s!collage

Ik verzamelde een hele berg voor jullie, dus neem een kop thee, of een warme chocolademelk (met slagroom (caramel en marshmallows)), een dekentje, steek een geurkaars aan, kruip op de bank en kijk mee naar weer een nieuwe selectie van de afgelopen twee maanden.


1

In oktober hadden we nog een hele mooie nazomeravond! Daar heb ik natuurlijk flink van genoten! Lekker buiten eten en “natafelen”.

2

Een kop koffie drinken (en een cheesecake eten) in de stad. We kozen voor Daily Sissy Boy! Een heerlijke plek, met lekkere koffie en fijn gebak! Hmmm..

3

Als de zon in de herfst schijnt, lijkt het alsof we er allemaal net iets meer dankbaar voor zijn. Zon in de herfst is ook hele fijne zon!

4

Maar daarna werd het koud. Koudkoud! En dus trok ik mijn Uggs uit de kast! Mijn glitter Uggs ja! I love them!

5

Een ander keer ging ik lunchen bij Sissy Boy! Een tosti met geitenkaas en gegrilde groenten! Wanneer mag ik weer?

6

When in Eindhoven, dan naar Usine! Vaak in ieder geval! Ik had geen grote honger, dus ging ik voor een “klein” gerecht. Een burger met frietjes. Delicious!

7

Geen woorden nodig lijkt me! Hoe cute!

8

Cosy coffee met koek- en speculaaskruiden. Lekker opwarmen op een koude ochtend.

9

De leukste en lekkerste taartjes eet je bij Pinkie Patisserie in Eindhoven.

10

Ik belandde in een hele leuke woonwinkel in Harderwijk.

11

En ik at een heerlijke tosti (wederom met geitenkaas) met brood van Menno bij de Boterlap. Ik weet niet wie Menno is, maar Menno heeft lekker brood!

12

De laatste tijd ben ik echt obsessed door mijn krultang. Iedere kans om hem te gebruiken grijp ik met beide handen aan. En eigenlijk ook als er geen gelegenheid is.

13

Zie foto hierboven!

14

YANKEE CANDLE! Het huis ruikt zo lekker wanneer deze kaars aangestoken is. Een echte winterse kerstgeur.

15

Warm Cinnamon Nights van Treacle Moon is zo lekker. Wederom weer een echte wintergeur.

16

High Tea met champagnekoekjes. Deze koekjes doop je in de champagne en ze blijven lekker knapperig. Of je doopt ze in de prosecco, wanneer je iets minder decadent wil doen.

17

Ik trakteerde mezelf op een nieuwe lipstick van MAC! Dit is Heroine en is matte. De matte lipsticks blijven zo ontzettend goed zitten. Ik ben er groot fan van en ik weet meer met mij. 18

In Eindhoven opende een nieuwe koffiezaak Coffeelab. Het is de Eindhoven Brandstore én koffiezaak in één. Ideaal!

19

Voor het eerst sinds lange tijd weer eens “op stap”. Daar hoort natuurlijk een foto bij. Met duckface.

20

Cadeautjes geven is heel leuk, maar soms is cadeautjes krijgen ook helemaal niet zo erg! Dank je wel lieve mama. Het is een Bath Bomb van Bomb Cosmetics.

21

Cherry-Oh-Baby is een 100% natural drankje en is warm nog lekkerder dan koud!

22

Ik bestelde de leukste kaarten bij Koetjes en Kaartjes. Ondertussen heb ik ook alweer een tweede bestelling binnen en ben van plan snel weer een bestelling te plaatsen. Naast hele leuke kaarten heeft de webshop ook leuke woonaccessoires en andere toffe hebbedingen! De service is supersnel, de communicatie heel leuk en je bestelling komt als een echt cadeautje binnen.

23

Foto’s maken in het Art Hotel Eindhoven doe je zo!

24

Friet van Kaki! Heule gezonde friet dus!

25

Eindhoven by night! Wat is het een fijne stad! <3

26

December is dé maand voor adventskalenders. De leukste maak je natuurlijk zelf. Ik maakte in november deze kalender met quotes en opdrachten in een weckpot.

27

Sushi bestellen is fijn! Lekker thuis oppeuzelen met een glas wijn. Op de grond! Want dat is gezellig!

28

 

 

Geurkaarsen branden om in de kerststemming te komen. Dat vind ik niet heel moeilijk, maar zo’n geurkaars maakt het wel een stuk aangenamer!

Dat waren mijn foto’s  voor de maanden oktober en november. Wil je alle foto’s van deze periode zien? Flits dan even langs mijn account. Je vindt me onder de naam: eenzusje

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Instagram: oktober & november

Laat een berichtje achter!

