Nagellak: P2 Gold en Crown

In december wil je goed voor de dag komen. Nu wil je dat altijd wel al, maar in deze feestmaand pakken we met z’n allen toch net effe wat meer uit. Nog een extra laagje lipstick, die mooie rok en sieraden waar hele nesten eksters op af komen. Natuurlijk worden ook je nagels voorzien van een mooie laklaag. Het liefst een met glitters. (Lekker makkelijk voor die eksters).IMG_0043 (Medium)

Het cosmeticamerk P2 heeft daarvoor de perfecte lakjes in hun Gold & Crown collectie. Een feestelijke collectie die heel geschikt is voor alle feestjes die komen gaan.

Ik koos de drie mooiste lakjes uit en die laat ik vandaag aan jullie zien! Ik ging voor een vorstelijke rode kleur, een vampy paarse kleur en een overthetopglitterende topcoat.

IMG_0058 (Medium)

Dit is Red Glamour. Een mooie felle rode kleur die door de gouden glitters een beetje naar oranje neigt. Dekt mooi in twee laagjes. De perfecte kerstrode kleur, nietwaar?

IMG_0062 (Medium)

Purple Charism is een gevalletje apart. In a good way! Deze donkerpaarse lak is in ieder licht weer anders: soms donkerbruin, soms zwart en soms paars. Wel altijd met die mooie gouden glitters. Dekt in twee lagen en staat prachtig bij jouw Little Black Dress.

IMG_0068 (Medium)

Flashy is een kerst- en nieuwjaarsfeestje in een potje. Wauwwauw! Ik draag hem hier over de donkerpaarse lak, maar kan ook heel goed alleen gedragen worden. (Dan heb je wel flink wat lagen nodig om hem volledig te laten dekken.) Op de foto zie je twee lagen topcoat over twee lagen “gewone” lak. Ik word heel vrolijk van dit lakje en heb in om de kerstboom op te tuigen als ik deze kleurenparade zie! Jij ook?
IMG_0041 (Medium)Dit waren de drie lakjes uit de Gold & Crown Collectie. Ik shopte deze leukerds bij de DM (waar anders tegenwoordig) en ben er happy mee! En ik betaalde nog geen 3 euro (volgens mij niet eens 2,50) per lakje. Heel fijn prijsje dus!

Ben jij al bekend met P2? Of met deze collectie?

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

