Lifestyle: December Essentials

De eerste week van december is voorbij! Ik “gebruikte” heel wat producten deze week en heb deze tot mijn “December Essentials” benoemd. December Essentials

December blijft toch altijd een bijzondere maand en ik laat jullie graag zien welke producten wat mij betreft echt niet mogen ontbreken in deze koude maar glitterende maand.

fashion

Ik start met Fashion. In december kan ik niet zonder dikke vesten of truien. En wat dacht je van die heerlijke dikke fluffy sokken! Daar kun je nooit genoeg van hebben. Als ik naar buiten ga wil ik geen koude oren dus draag ik graag een muts, zo’n leuke met een bol, of een met panterprint, een beetje fout. Love it! En bij een beetje fout horen ook mijn glitter Uggs. In de winter echt mijn holy grail, want geen koude voeten én glitters! En ze zijn zo lekker zacht van binnen. Blijf je lekker binnen? Dan is een Ugly Christmas Sweater een echte musthave! Just for fun! Oja, en natuurlijk een paillettenbroek! Want zonder glitters……

beauty

Natuurlijk besteden we ook aandacht aan ons uiterlijk. In december draag ik graag donkere lipsticks, maar bijvoorbeeld ook knalrood. Mijn nagels lak ik in diezelfde kleuren. Wanneer het koud is badder ik net even iets langer en dus zijn lekkere badproducten een must. Een goede bruisbal of een naar kaneel ruikende douchegel, alles is dan welkom!

Food

Eten doe ik het hele jaar door graag, maar in december zijn er nog meer lekkernijen en goddelijke dranken. Wat dacht je van een glühwein op de kerstmarkt, een warme chocolademelk in een kroeg tijdens een dag kerstshoppen of een winterse koffie op de vroege ochtend. En ik eet cakejes in de vorm Rudolph met een echt kerstbier!

interieur

Ook in huis is het in december een feest. Lichtjes, takken, alle broers en zussen van Rudolph en geurkaarsen: you name it! Om het hoofdeind van mijn bed heb ik dit jaar ook lampjes bevestigd. En iets zegt me dat ze ook na december nog een tijdje blijven branden, vraag het me in de zomer maar eens! Boven mijn bed heb ik verschillende leuke woonkerstkaarten geplakt. Het ’s avonds wil ik liever niet slapen en het ’s ochtends wil ik liever mijn bed niet uit, maar genieten van mijn lampjes. Op mijn kast staat een grote pot met roze kerstballen en er liggen lampjes: fairylights!  Ik vind het zo gezellig!

DoenDoen is alweer de laatste categorie van mijn December Essentials. Wat doe je in december? Kerstmarkten bezoeken natuurlijk! Zijn zijn er door heel Nederland, maar bijvoorbeeld ook in Duitsland. Daar drink je een Glühwein of een warme chocolademelk en eet je Reibekuchen, heeeeerlijk! Ieder jaar vindt in Deventer het Dickens Festijn plaats. Een tweedaags kerstevenement geheel in de stijl van Charles Dickens. Ik heb het dit jaar voor het eerst op de planning staan en verheug me er ontzettend op! En anders; onder de dekens in je bed of op de bank de leukste (kerst)films en series kijken eten eten bestellen! Beter kan het niet! Als laatst is de decembermaand de cadeautjesmaand bij uitstek! Geniet er van!

Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn December Essentials te zien. Ik ben heel erg benieuwd naar jouw musthaves en mustdo’s in december, laat het me weten!

Liefs,
Zusje

4 thoughts on “Lifestyle: December Essentials

Laat een berichtje achter!

