Essence Come To Town & Kerstmis Give Away

Ieder jaar opnieuw komt Essence met mijn meest favoriete collectie: de kerstcollectie. De kleuren, de producten, de uitstraling; alles vind ik er tof aan. Zo ook weer dit jaar. Al een paar weken dook ik telkens zowel de Nederlandse als Duitse drogisterijen in om te kijken of ik de collectie al kon bewonderen (en vooral kopen). Twee weken geleden zag ik hem dan eindelijk staan en gooide mijn mandje vol met de “Come to Town” producten. IMG_0205 (Medium)

Ik heb de producten voor jullie op foto gezet en alvast een beetje getest. Vandaag laat ik ze aan jullie zien en geef ik mijn mening. Oja, onder aan het artikel heb ik nog een kleine verrassing voor één van jullie!

Ik heb me flink laten gaan, misschien wel té, maar ik kon deze leuke producten gewoon niet weerstaan. Ik liet alleen de nagellakjes staan, omdat die kleuren ook in de collectie van vorig jaar zaten en die heb ik al. De setjes waren overigens wel erg leuk. Op mijn Instagram-account vind je er foto’s van.

Essence Holiday

Ik begin met deze mooie shimmering body powder in 01 “Make a Wish. Deze poeder kun je mooi gebruiken als highlighter voor je gezicht, maar ook voor de rest van je lichaam, zoals bijvoorbeeld je armen. Ik vind de pigmentatie erg mooi en wanneer je hem voorzichtig aanbrengt glittert-ie heel subtiel. Ik vind het echt een prachtig product en de donsapplicator maakt het luxe-gevoel helemaal af. (Kosten: 2,39 euro)

collageoogschaduw

Uiteraard komt Essence ook met oogschaduwpaletjes. In ieder palette bevinden zich vier kleuren. Het palette 01 Make a Wish (he, alweer?) bevat mooie groen-tinten, een zilver en een goud. 02 Naughty or Nice bevat roze-tinten en wederom een zilver en een goud. Ik ben zeer te spreken over de pigmentatie van de oogschaduw en je kunt de kleur nog wat intenser maken door meerder lagen aan te brengen. Mijn favoriet is 02 Naughty or Nice. Het zijn nautrale kleuren waarmee je toch een geweldige feestlook kunt maken. (Kosten: 2,89 euro per stuk)

collagepotlood

Over de eyeliners ben ik denk ik het meest enthousiast. Ik verwachtte een hard potlood waar nauwelijks kleur van af komt. Gelukkig klopte mijn verwachtingspatroon totaal niet! Het potlood is zacht en glijdt daarom lekker over je wimperrand. En de kleur die het achterlaat, echt wauw! Zelfs van het gouden potlood! I’m impressed! De potloden komen in drie kleuren met een metallic glans namelijk: 01 Make a Wish (goud); 02 Naughty or Nice (rood) en 03 The Most Wonderful Tree (groen). (Kosten: 1,99 euro per stuk)

collageblush

Blush! Ik ben een blush-addict; hoe meer hoe beter. (Zowel in mijn blushbakje als op mijn gezicht.) In de “Come To Town” collectie zit een rode (01 Is That You, Santa?) en rozige (02 Wrapped In Pink) blush. Op de foto lijken ze zelfs een beetje neon, maar in het echt zijn ze zachter van kleur. De Cream Blushes laten zich fijn verdelen op de huid en zijn vrij subtiel. Je kunt de kleur opbouwen door meerdere laagjes aan te brengen. Je brengt deze blush het mooist aan met je vingers. (Kosten: 2,39 euro per stuk)

collagelipstick

Ook kissable lips kunnen deze kerst niet ontbreken. Essence ontworp twee lipsticks voor “Come To Town” in ongeveer dezelfde kleuren als de blush. Een mooie rood/roze lipstick in 01 Is That You, Santa? en een paars/roze kleur in 02 Wrapped In Pink). De kleuren zijn mooi intens (maar minder neon zoals op de foto) en ze blijven griezelig lang goed op hun plek! Applaus voor Essence, echt! (Kosten: 2,39 euro per stuk)

Met de lipsticks heb ik ook gelijk de laatste producten uit de collectie besproken!

IMG_0196 (Medium)

Maar dat wil niet zeggen dat het artikel klaar is. Omdat kerst voor de deur staat heb ik besloten een kleine Give Away te doen. Ik vond tijdens het shoppen namelijk deze leuke make-up box van Essence, waarin alle producten zitten voor een fantastische party look! (Ik vind vooral de oogschauw prachtig!) Ook krijg je het fantastische glitternagellakje uit de “Come To Town”collectie. En hoe leuk is het nou om zoiets weg te kunnen geven! Het enige dat je hoeft te doen is een reactie achter te laten onder dit artikel! Easy!

Volgende week woensdag (17-12-2014) kies ik de gelukkige uit! Je kunt dus tot dan meedoen! (Dan kun je de producten tijdens kerst lekker gebruiken!)

GA IMG_0243 (Medium)Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen doen jullie mee met de Give Away!

Liefs,
Zusje

9 thoughts on “Essence Come To Town & Kerstmis Give Away

  1. Pingback: Instagram: December Special | Zusje

  2. Mijn complimenten voor jouw blog zusje ;) !! Ik lees altijd al je blogs maar neem nooit de moeite om eens te reageren. Slecht! Bij deze toch eens een reactie om je te zeggen hoe leuk je schrijft! En niet vanwege je gifaway back hihi! Je geeft goede tips en tricks. En ik ben overigens door jou aan de leuke HEMA hebbe dingetjes geraakt :) !! Die zijn cute & betaalbaar. Ideaal!
    Ga vooral zo door met schrijven.. Ik blijf je blog zeker volgen!
    xox

Laat een berichtje achter!

