Food: 100% sapjes

Sapjes, ik vind ze heerlijk! Vooral in de ochtend bij of na mijn ontbijt. Of wat dacht je van een sappie tijdens je treinreis. Het voelt echt als een gezonde verfrissing. Een hele hele hele poos geleden vond ik 100% sapjes bij de Action. Ik zag vier verschillende smaken en je kunt het al raden: ik wilde ze natuurlijk alle vier proberen. Na de eerste slok was ik al om. IMG_0477 (Medium)

Vandaag laat ik jullie de vier smaken zien (helaas niet proeven). Zet je fiets maar alvast klaar, want na het lezen van deze post wil jij deze sapjes ook in huis halen!


collage3

Dit zijn de vier smaken: La Vida Loca, Caribbean Queen, The Green Mile en Cherry-Oh-Baby (kennen jullie ‘m nog?) De sapjes bevatten allemaal alleen fruit- of groentesap en alleen natuurlijke suikers. Best gezond dus! De sapjes bevatten alleen het pure sap, dus niet de “pulp”! Daar zullen veel mensen blij mee zijn. Ik vind het heerlijk,maar ik hou er ook wel van wanneer een sapje iets meer bite heeft.

IMG_0480 (Medium)

La Vida Loca bevat voornamelijk kokos, ananas en guavesap. Daarnaast is er ook nog het sap van sinaasappel en appel in geperst. De hoofdingrediënten zorgen ervoor dat dit sapje vrij tropisch smaakt! Zomer in een pak! Ver weg doet het me zelf denken aan Pina Colada, maar dan alcoholvrij! (Wel zo prettig op zondagmorgen tijdens je ontbijt op bed).

IMG_0490 (Medium)

Caribbean Queen heeft het sap van gember, passievrucht en ananas als basis. Daarnaast zul je ook de smaak van mango, banaan, sinaasappel en witte druiven proeven. Ik vind dit het lekkerste sapje van de vier en dat komt denk ik door de pit die de gember aan het drankje geeft.

IMG_0499 (Medium)

The Green Mile schenkt de smaken van kiwi, limoen, peer en appel in je glas met een vleugje munt en spinazie. De naam van dit sapje laat je denken dar het een hele stoere drank is, maar eigenlijk is dit het meest vlakke sapje. Je proeft alle vruchten en groentes goed, maar vrij neutraal. Hou je dus niet van zulke “pittige” sapjes, dan vind je dit heerlijk!

IMG_0509 (Medium)

Cherry-Oh-Baby heeft het sap van kersen , druiven en granaatappel. Daarnaast bevat het appel en kaneel. Een echte winterdrank en dat komt vooral door de kaneel. Ik vind hem heerlijk, maar warm is dit sapje nog lekkerder. Ik schreef er al eens eerder over. Het is bijna kerstvakantie dus kruip op de bank met een deken, boek en dit sapje en enjoy! Of wat dacht je van kerstavond!

IMG_0517 (Medium)

 

 

Deze sapjes zijn heerlijk en een perfecte aanvulling bij je ontbijt of als lekker tussendoordrankje wanneer je onderweg bent. Stap dus nu op je fiets en haal deze 100% sapjes bij de Action voor 0,85 cent!

Ken jij deze sapjes al?

Liefs,
Zusje

One thought on “Food: 100% sapjes

Laat een berichtje achter!

