Beauty: MAC Lipstick Heroine

Al jaren ben ik groot fan van de lipsticks van MAC. Vooral de matte lipsticks zijn geweldig. Mooie kleuren en ze blijven een hele dag op hun plek. Je hoeft ze hooguit één keer bij te werken. IMG_0028 (Medium)

Tijdens een middagje shoppen met mijn zus moesten we natuurlijk even bij de MAC counter snuffelen. (Mijn liefde voor beauty en make-up komt door mijn zus, dus het is dan extra leuk om samen rond te kijken). Mijn zus had namelijk bij iemand anders een hele mooie lipstick gezien en die moesten we (natuurlijk) allebei ook eens proberen. We stiftten onze lippen en zagen dat de lipstick vrij heftig was. We moesten er even aan wennen en liepen nog wat rond, maar eigenlijk wisten we donders goed dat we deze lipkleur heel graag wilden hebben. IMG_0020 (Medium)

Heroine is een mooie matte paarse kleur paarse kleur die volgens mij iedereen mooi staat. Mijn zus heeft donker haar en donkere ogen en ik ben blond met blauwe ogen. Twee totaal verschillende types dus, maar de kleur staat ons allebei heel goed!

IMG_0447 (Medium)Op de foto draag ik één laag. Hoe meer lagen je aanbrengt, hoe donkerder de kleur wordt. Hij wordt natuurlijk niet zwart, maar donkerpaars mag je wel verwachten.

Je kunt de paarse kleur heel girly dragen door zachte tinten oogschaduw te dragen en bijvoorbeeld een roze trui, zoals ik op de foto. Of je maakt hem stoerder door een mooie zwarte eyeliner (eventueel met een wing) en een stoere bikerjack!

Ik ben dol op deze kleur, ik draag hem heel graag. Ook gewoon overdag! Het kan prima! Wat mij betreft de enige “heroine” die je zo vaak mag gebruiken als je wil! Het enige nadeel van paarse lipstick dragen is dat je tanden iets geler lijken. Goed je tanden poetsen dus voordat je deze lipstick draagt. (Je moet altijd goed je tanden poetsen, trouwens).

Zouden jullie snel een paarse lipstick dragen?

Liefs,
Zusje

4 thoughts on “Beauty: MAC Lipstick Heroine

  1. Heb ook zo’n mooie matte paarse van MAC, alleen is het niet heroïne als ik het goed heb. Draag hem ook heel graag een ook gewoon overdag. Sowieso heb ik wat met matte lipsticks de laatste tijd

Laat een berichtje achter!

