Instagram: December Special

Het is januari en het feestgedruis van de maand december is nu echt voorbij. Jammer, want ik ben dol op de maand december met haar lichtjes, kaarsjes, veel te veel eten en gezelligheid. Ik neem jullie dan ook graag even mee terug naar deze heerlijk maand door wat Instagramfoto’s die ik maakte. collage

In december vierde ik sinds lange lange tijd weer eens klein Sinterklaas, at ik veel te veel, ging ik naar Deventer en vierde ik natuurlijk kerst. In december moet ik trouwens altijd denken aan een nummer van Kate Bush: December will be ma-a-gic again…Kijken jullie mee?
1

In december droeg ik met grote regelmaat mijn nieuwe MAC lipstick: Heroine. In combinatie met een roze trui staat het best wel lief.

2

5 december vierde ik met twee vriendinnetjes. Ik vier al heel lang geen Sinterklaas meer, maar ik vond het nu stiekem wel gezellig.

3

Bij de HEMA liet ik dit coole armbandje maken door middel van 3D-print. Ik vind ‘m heel gaaf geworden. Ook leuk dat er een klein blokje hout aan het armbandje hangt met “HEMA”. Supercute!

4

In december heb ik een kerstbed. Maar ik vind het zo gezellig dat ik de lampjes nog wat langer laat hangen en ook mijn sterren-beddengoed zal mijn bed vaker in het jaar aankleden. Cosy Cosy.

5

Een make-up look met producten uit de “Come to Town” collectie van Essence. Ik ben nog steeds erg onder de indruk van de kwaliteit van deze budget collectie!

6

December is de perfecte maand om eens groot uit te pakken met je kleding, ook wanneer je geen feestje hebt. Ik droeg deze toffe paillettenbroek dan ook vaker dan één keer.

7

En ik bakte heerlijke kaneelkoekjes. Recept volgt snel!

8

Snap je nu waarom ik december zo gezellig vind?

9

Drie keer raden……..

10

Helaas is deze heerlijke Yankee Candle nu op. De perfecte december/winter geur.

11

Ik bezocht voor het eerst het Dickens Festijn in Deventer. Ik kan maar één ding zeggen: Gaan volgend jaar! Het is zo leuk en de glühwein smaakt er ook goed!

12

Kerstdrankjes in kerstballen. Ik vond dit de leukste DIY van het jaar.

13

Snapje?!

14

Ieder jaar met kerst krijgen we een eigen snoepbord. (Naast al het andere lekkers dat er in huis te vinden is) En natuurlijk snoepen we niet alleen van ons eigen bord maar ook (stieken en sneaky) van een ander…Gna!

15

 

Langzaam gaan we alweer richting het nieuwe jaar en dat doe je goed. Met wijn!

16

En met Bagels bij Bagels & Juice op Strijp S. Gotta love Strijp S.

Wij zijn alweer door mijn selectie heen. Wil je alle foto’s van december (en alle andere maanden) zien neem dan even een kijkje op mijn Instagram-account. Je kunt me vinden onder de naam: eenzusje!

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

6 thoughts on “Instagram: December Special

Laat een berichtje achter!

