Fashion: Valentijn

Deze week liet ik je verschillende truien zien waarmee je op Valentijnsdag comfy op de bank kunt kruipen. Besluit je er toch een avond uit van te maken, dan heb ik nog een leuke outfit-inspiratie voor je!IMG_1430 (Medium)

Het blijft Valentijn, dus we gaan voor chique en speels met een vleugje sexy!

IMG_1411 (Medium)

We gaan voor een knielange zwarte rok, die je boven je heupen draagt. Zo creëer je een mooie taille. De rok loopt iets wijder uit en dat geeft de chique rok een speelser effect. De rok is (van de feestcollectie) van Esprit.

IMG_1405 (Medium)

Het kanten shirt zorgt voor dat vleugje “sexy” dat we graag willen zien. De mooie paars/roze/rode kleur past perfect in het Valentijn thema.Het shirt kocht ik bij The Sting.

Je kunt onder het kanten shirt nog een top dragen in het zwart of dezelfde kleur als het shirt.Ik dacht dat het misschien wel leuk was er alleen een mooie BH onder te dragen. Ga dus wel voor een mooie BH. Dus eentje van goede kwaliteit, een mooie kleur en die perfect past. Deze BH is van Emporio Armani.

IMG_1418 (Medium)Ik ben dol op sneakers, ik draag ze dus ook met grote regelmaat. Ook onder een chique rok. Dit maakt de outfit, minder stijfjes en juist wat sportiever en meer casual. De sneakers komen van Loavies.
IMG_1448 (Medium)Uiteraard kun je je outfit ook fine-tunen met een paar mooie hakken! Je voelt je gelijk een echte lady. Ook de hakken komen van Loavies. Toch kies ik zelf liever voor de sneakers onder deze outfit.

Welke schoenen zou jij dragen onder deze outfit?

Hopelijk hebben jullie wat inspiratie kunnen opdoen! Natuurlijk niet alleen voor Valentijn! Deze outfit kan wat mij betreft het hele jaar door gedragen worden!

Liefs,

Zusje

2 thoughts on “Fashion: Valentijn

  1. Pingback: Valentijn Special | Zusje

Laat een berichtje achter!

