WINNEN!: Een weekend Ibiza bij My Jewellery

Kijk eens naar buiten! Hoe druilerig kan het weer op een maandagavond zijn! Ik mis de zon, ik mis mijn slippers en mijn blote benen in de avondzon. Het lijkt allemaal zo ver weg!

Niet als het aan My Jewellery ligt!
Je kunt namelijk nu een weekend Ibiza winnen! Ja, je leest het goed! Met je tenen in het zand, een stuk watermeloen in de ene hand en een waterijsje in de andere!

WIN WEEKEND IBIZA_2

Nog leuker is dat je er je bijna niets voor hoeft te doen!

Volg @myjewellery op Instagram (heb je nog geen account, maak er dan snel een aan! Kost nog geen minuut van je tijd!) deel deze foto op Instagram en tag @myjewellery in de beschrijving! Easypeasy toch! Oja! Het is ook leuk om de persoon met wie je graag zou willen gaan te taggen onder de foto! (Ik houd me overigens ook nog aanbevolen, hoor!)

Ik zal de foto ook op mijn Instagramprofiel plaatsen en uiteraard vind je de foto ook op het account van My Jewellery!

Neem trouwens ook eens even een kijkje op de site van My Jewellery! Ze hebben de leukste sieraden, fashion en homecollection!

Have fun loves en laat me zeker weten of jij dat weekendje gewonnen hebt!

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

