Nails: “Sweet Heart”

Nailart, ik ben er eigenlijk helemaal geen fan van! Het enige dat ik zelf soms toevoeg is een laagje glitter. Ik ben niet het zusje dat met ananasjes, sterretjes, of hele bloemstukken op haar nagels loopt. Geef mij maar een mooi gelakte nagel in één kleur.IMG_1342 (Medium)

Voor Valentijn wil ik wel een uitzondering maken!

collage

Voor deze nailart heb je een roze nagellak nodig, een lichtblauwe/mintkleurige nagellak en een klein kwastje. (Heb je geen nailart tools, dan gebruik je een schoon eyelinerkwastje, net als ik.) Ik gebruikte “cute as a button” en “mint candy apple” van Essie. Mijn favoriete nagellakmerk van het moment!

IMG_1341 (Medium)

Nu ga je je nagels lakken. Je besluit op welke nagels je je nailart gaat aanbrengen, deze nagels lak je blauw. De andere nagels lak je roze. Toevallig is het bij mij om-en-om. Goed laten drogen!

Dan neem je je eyeliner kwastje en dit dip je in de roze nagellak. Op één nagel maak je verschillende kleine hartjes.  De grootte is afhankelijk van de grootte van je kwastje (en jouw voorkeur). Het maken van de hartjes gaat het makkelijkst door diagonale lijntjes te zetten. Eigenlijk maak je een halve “X”. Het grote hart, dat je op de andere nagel zet, maak je op dezelfde manier, alleen maak je die diagonale lijnen iets langer en dikker.

IMG_1353 (Medium)

 

En tadaaa! Je nailart is klaar! Makkelijker kan bijna niet! Ik houd nog steeds niet van nailart, maar dit ziet er wel erg zoet uit!

Ik lak mijn nagels met Valentijn waarschijnlijk in een suikerspin roze kleur. En jij? Ga jij voor deze nailart?

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Nails: “Sweet Heart”

  1. Pingback: Valentijn Special | Zusje

Laat een berichtje achter!

