Valentijn Special

Mijn blog stond de afgelopen twee weken volledig in het teken van Valentijn. Een dag waar ik zelf vrij weinig mee heb, maar wel de meest geschikte gelegenheid is om hele zoete blogposts te schrijven; en dat heb ik gedaan. Valentijn

Vandaag heb ik al die posts verzameld en in een artikel gepropt, zo kunnen jullie ze allemaal nog eens nalezen!

Valentijntruien

Ik startte de reeks met de leukste truien voor Valentijn! Perfect om comfy op de bank te kunnen kruipen.

IMG_1331 (Medium)

Lekker en zoet snacken op Valentijsdag doe je met popcorn met een chocolade laagje. Heb jij mijn Chocolate covered Popcorn al geprobeerd?

IMG_1405 (Medium)

Mijn favoriete artikel is mijn Valentijns outfit! Ik word er nog steeds zo vrolijk van. Zowel van mijn outfit als de foto’s als mijn zelfgemaakte paraplu.

IMG_1464 (Medium)

Voor het ontbijt is het nu een beetje laat, maar je kunt deze pannenkoeken altijd nog als toetje maken. Leuk in de vorm van een hart.

IMG_1353 (Medium)

Ook je nagels worden voorzien van een laagje Valentijn. Met deze zoete roze en blauwe kleurtjes kom jij in ieder geval goed voor de dag!

IMG_1469 (Medium)

Roze smoothies. Do I need to say more?

IMG_1518 (Medium)

Het perfecte cadeau voor jouw Valentijn, maar ook zeker voor jezelf! Would “chew” be my Valentine?

IMG_1615 (Medium)

Maak je hapjes nog feestelijker met deze prikkers!

Natuurlijk kunnen al deze posts het hele jaar door gebruikt worden! Hartjes, glitter en lekkere dingen mogen namelijk altijd, ook wanneer je niets te vieren hebt!

Happy Valentine’s Day my loves! Ik eet vanavond lekker spareribs, kruip op de bank met een comfy trui, fluffy sokken en een doos tissues voor All You Need Is Love en series! Wat ga jij doen?

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

