Instagram: januari 2015

Door alle posts over Valentijn is mijn Instagrampost ietsiepietsie heer erg verlaat. Maar, beter laat dan nooit! De eerste maand van het nieuwe jaar kunnen we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan.collagejan

Ik heb van deze leuke januari maand weer foto’s geselecteerd die ik graag met jullie wil delen! We vierden nieuwjaar én ik was jarig!

1

Op 1 januari hadden we een nieuwjaarsborrel. Mét gouden jurk (Josh V) en mét oliebollen! Good times!

2

Ik zei toch mét oliebollen. Ik denk dat ik van alle jaren oud en nieuw vieren ik deze jaarwisseling de minste oliebollen heb gehad. Het begon vaak al weken van te voren even snacken bij de kraam. Dit jaar viel dat reuze mee. Jammer, want ik ben dol op oliebollen.

3

Mijn mooie sterrenpanty paste perfect onder mijn jurkje.

4

Nog steeds ben ik zo blij met mijn oude typemachine.

5

En van dit soort ontbijtjes word ik ook erg blij.

6

Donuts en sapjes voor…..

7

Een feestje! Naja, niet echt een feestje, want ik vier niets, maar jarig was ik wel!

8

En daar horen partysocks bij!

9

En lekkere snacks.

10

En nog meer zoetigheden.

11

En hele leuke cadeautjes! Ondanks dat ik niets met verjaardagen heb (en dan vooral niet met mijn eigen verjaardag) heb ik het toch onwijs naar mijn zin gehad!

12

Ik maakte een kleine Hospital Survival Kit voor mijn lieve mama.

13

Celebrate special moments with people you love <3

14

Ik ben dol op de kleuren van deze foto. En natuurlijk ook op My Coconut Island van Treacle Moon.

15

Het Flow Book For Paper Lovers dat ik voor kerst kreeg is zo te gek! En het staat leuk in mijn huisje!

16

Meet my new furry fluffy friend! Love it!

Dit was januari alweer in een notendop. Kijk voor meer foto’s op mijn Instagram, je kunt me vinden onder de naam “eenzusje”.

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Instagram: januari 2015

Laat een berichtje achter!

