Fashion: Frisse lente

Het is al een paar dagen heerlijk weer in het zonnige zuiden. Wanneer ik naar buiten kijk schiet ik het liefst in fleurige jurkjes en rokjes en geniet ik met mijn blote benen (die eerst nog even wat zelfbruiner of een zonnebankje moeten zien) van die heerlijke lente-zonnestralen.

IMG_2032 (Medium)

Eenmaal buiten kom je toch wel van een koude kermis thuis. Ondanks de felle zon kan het toch nog wel fris zijn buiten, maar ik weiger om nog echte winterkleding aan te trekken. Vandaag laat ik je een frisse lente outfit zien die je wel nog lekker warm houdt.

Ik ben echt dol op het voorjaar. De zon komt steeds een beetje eerder op en gaat iets later weg, de vogels fluiten vrolijk en de lucht ruikt fris en naar lente. De zon maakt alles net even iets mooier en leuker. Eerlijk is eerlijk!

prespring (Medium)

Ondanks dat de temperatuur van mij wel weer richting 20 mag gaan, vond ik het deze week niet zo erg dat dat nog even niet het geval was. Zo kon ik mooi mijn nieuwe trui van Primark aan. De mooie lichtblauwe kleur oogt super fris en is perfect voor deze tijd van het jaar.

De trui is super comfy en niet te warm. Hij is dus zeker ook geschikt voor een koelere zomeravond, zoals we die in Nederland (maar ook op vakantie) kennen. In feite kun je deze trui het hele jaar door dragen! Pluspunt!

Daaronder draag ik een ripped jeans van H&M. Ik heb de onderkant twee keer omgeslagen. Ik vind dat bij deze broek net effe iets leuker en omdat ik vrij lange benen heb gaat dat prima. Heb je iets kortere benen, let dan goed op de lengte, het laat je benen namelijk korter lijken. Het effect bij mijn benen is al vrij groot.

De roze sokjes in witte Converse maakt het geheel lekker springproof!

IMG_2003 (Medium)

Ik zocht wat Camps & Camps hangers bij elkaar en bevestigde deze aan mijn ketting. Ik draag mijn Adidas horloge en een armband met bijhorende ring van Ti Sento. De nagellak is Lilacism van Essie.

prespring-001 (Medium)Ik sliep de nacht ervoor met papillotten, waardoor mijn haar ontzettende krulde. Superleuk! (Het bleef overigens 3 dagen in model!) Mijn haarbandje met strik maakt mijn spring outfit helemaal af.

Ik ben dol op deze outfit en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren voor de zonnige, maar soms nog frisse lentedagen.

Liefs,
Zusje

 

2 thoughts on “Fashion: Frisse lente

Laat een berichtje achter!

