Beauty: Mijn favoriete beautyproduct van het moment

Ondanks dat mijn blog al een tijdje niet meer alleen over beauty gaat, ben ik nog steeds een ontzettende beauty-addict. Het blijft daarom ook telkens leuk er over te schrijven. Vandaag wil ik jullie één van mijn favoriete beautyproducten van het moment laten zien. IMG_1382 (Medium)

Om eerlijk te zijn vind ik het altijd lastig om één favoriet uit te kiezen, ik heb zoveel pareltjes in mijn stash. Maar deze highlighter van Sleek noem ik zonder moeite mijn favoriet.

Naast het feit dat deze highlighter prachtig is, ben ik ook dol op het merk Sleek. Door Sleek en mijn zus is mijn liefde voor beauty ook wel ontstaan.

De highlighter met de naam “Precious Metals” komt in een kartonnen doosje, zoals we dat kennen van Sleek, met een mooie print. De voorkant geeft je al een kleine indruk van de kleuren die het palette bevat. De achterkant geeft uitleg en een stap-voor-stap methode om je highlighter aan te brengen. Ik vind deze een beetje verwarrend en uiteindelijk breng ik mijn highlighter toch aan zoals ik het wil, maar het is een leuk extraatje.

IMG_1361 (Medium)

IMG_1362 (Medium)

Wanneer je het kartonnen doosje opent, zie je een metalen paletje en niet het zwart plastic waar we stiekem allemaal zo dol op zijn. Dit is eens een mooie afwisseling. Wel staat er met de bekende matte letters “Sleek MakeUp” op het shiny doosje.

IMG_1366 (Medium)

Wanneer je het palette opent stralen de prachtige highlighters je toe. Want ja, het is een palette en dus verschillende kleuren! That’s nice! Het bevat 3 cream highlighters en één poeder highlighter.

IMG_1374 (Medium)

De kleuren zijn Platinum, Royal Gold, Renaissance Gold en Antique Bronze (poeder highlighter).

Mijn all-time favoriet is Platinum. Dit is de meest draagbare hightlighter die zorgt voor een mooie, koele glans op je gezicht. Ook prima te dragen naar school of werk en draag je het hele jaar door op je snoet. De andere kleuren zijn wat mij betreft perfect voor de zomer. Renaissance Gold is mooi voor overdag, deze kleur geeft een mooie warme glas en er zit een subtiel glittertje in verstopt. Heel subtiel. Royal Gold is dé highlighter voor een zwoele zomeravond. Wederom een prachtige glans, maar ook minder subtiele glitters. Ik houd er wel van. De laatste kleur is Antique Bronze. Dit pareltje geeft een mooie bronzen glans en ook een klein glittertje. Ook mooi te gebruiken óver Renaissance Gold of Royal Gold als je echt wil uitpakken! Yes, please!

IMG_1378 (Medium)Er komt een klein kwastje bij het palette, maar dat gebruik ik niet. Sowieso niet voor de creamy highlighters, maar ook voor het poeder gebruik ik liever een grotere kwast of mijn vingertoppen!

Ik ben echt dol op dit product. Ik kocht het overigens bij V&D, blijkbaar verkopen zij sinds kort Sleek! Gevaarlijk!

Op deze manier wilde ik jullie dit favorietje van mij even laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Wat is jouw favoriete product?

Liefs,
Zusje

 

3 thoughts on “Beauty: Mijn favoriete beautyproduct van het moment

Laat een berichtje achter!

