Food: The Perfect Date

Zoet, sappig, heerlijk en een echt genietmoment; the perfect date, of gewoon lekker op zijn Nederlands: de perfecte dadel. Dat zijn voor mij echt de dadels van Yogi & Yousef! Ongeveer een jaar geleden leerde ik deze dadels kennen en sindsdien ben ik een liefhebber. Vreemd eigenlijk dat ik er nooit over geschreven heb. Dus vandaag grijp ik mijn kans om jullie voor te stellen aan mijn favoriete “dates”. Yogi Yousef Dadels (5)

Ik bestelde een klein pakketje online en een dag later mocht ik al heerlijk smullen van deze heerlijke dadels. 

Ik bestelde een pakketje dat bestaat uit vier kleine doosjes en ieder doosje heeft drie dadels. Voor dit pakketje betaalde ik 4,95. Yogi Yousef Dadels (1)De kleine doosjes zijn ideaal om mee te nemen in je tas als tussendoortje, maar ook superleuk om als kleinigheidje cadeau te doen.

De dadels die je krijgt zijn stuk voor stuk, zoet, sappig, zacht en overheerlijk. Daarnaast zijn ze ook vrij groot, veel groter dan die dadels uit supermarktbakjes (en veel lekkerder). De dadels zijn 100% natuurlijk, groeien in de woestijn aan palmbomen en worden met zorg geselecteerd. Naast het feit dat deze dadels ontzettend-mega-superduper-lekker(had ik dat al eens gezegd?) zijn, zitten ze ook nog eens bomvol voedingsstoffen en zijn mega gezond. Win-win dus. 

Tip: Eet ze eens bij de koffie! Verrassende goede smaakvrienden!Yogi Yousef Dadels (2)Laten we eerlijk wezen, het pakketje dat ik bestelde was natuurlijk zo op en veel te klein, ik ga dus snel weer een nieuw (en groter) pakketje bestellen, zodat ik nog langer kan genieten van deze “snoepjes”. Je hebt namelijk ook de mogelijkheid om een pakket te kiezen dat bestaat 24 doosjes van drie dadels, hiervoor betaal je 19,95 of je kiest gewoon in één keer, hoppetee, voor 3 kg aan dadels en daar betaal je dan 29,95 voor. Dit zijn echt prima prijsjes. 

Het mooie is dat je met de aankoop van de dadels van Yogi & Yousef ook nog eens sociale projecten in Nederland en verantwoord ondernemen in Saudi-Arabië steunt. 2 x een goed gevoel dus! Kijk voor meer info even op hun website (waar je dan meteen je dadels kunt bestellen;-)Yogi Yousef Dadels (3)

Ben jij al bekend met de dadels van Yogi en Yousef?

Liefs,
Zusje

 

Laat een berichtje achter!

